خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان البرز برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان البرز به ریاست رییس جمهور تشکیل و در آن راههای ایجاد شتاب در روند توسعه و پیشرفت و موانع و مشکلات استان بویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که روز سه شنبه با حضور وزرای راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، رییس سازمان برنامه و بورجه کشور، رییس بانک مرکزی و معاون اجرایی رییس جمهوری و استاندار البرز برگزار گردید، پس از ارایه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند توسعه شتابان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برطرف کردن مشکل استان البرز در حوزه حمل و نقل و ترافیک، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بررسی های انجام شده، در خصوص راههای رفع این معضل با تقویت بخش راه سازی و راه آهن تصمیم گیری شد.

در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان البرز همچنین نیاز های مردم استان البرز در بخش های بهداشت و درمان، ارتباطات و حوزه های مرتبط با آن، صنعت، مسایل زیست محیطی، گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها و موضوعات فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

رییس جمهور قرار است چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز سفر کند.

کد خبر : ۴۲۷۰۷۲