خبرگزاری کار ایران

خباز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های شاهرود:

کسی حق دخالت در دانشگاه را ندارد

استاندار سمنان در میان دانشجویان دانشگاه های شاهرود گفت: هر نهادی در بیرون دانشگاه اگر بخواهد در دانشگاه دخالت کند اول خود دانشگاه رسیدگی خواهد کرد بعد از آن ما در استانداری در خدمت شما خواهیم بود و کسی حق دخالت در دانشگاه را ندارد.

به گزارش ایلنا، در جلسه پرسش و پاسخ استاندار سمنان در میان دانشجویان شهرستان شاهرود که با حضور فعال و پر رنگ دانشجویان و اساتید و اعضای تشکل‌ها،انجمن‌ها وکانون‌ها برگزار شد،نمایندگان دانشجویان دانشگاه های صنعتی،پیام‌نور، آزاداسلامی، جامع علمی کاربردی و علوم قرآنی به بیان دیدگاه های خود و طرح مسائل و مشکلات و نقد سازنده در فضایی سالم پرداختند.

این جلسه در ابتدا با سخنرانی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و استاندار سمنان آغاز شد و در ادامه ی جلسه دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی شاهرود با تاکید بر جایگاه واقعی دانشجو به بیان مشکلات صنفی دانشجویان پرداخت.

پس از آن نماینده بسیج دانشگاه صنعتی شاهرود، نماینده هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد و نماینده های انجمن های علمی و فرهنگی ؛ هرکدام دیدگاه‌ها و انتقادهای خود و مشکلاتشان را در زمینه های سیاسی ، فرهنگی و علمی بیان کردند.

خباز در واکنش به تلاش‌های گروهی از دانشجویان که قصد برهم زدن نظم و برنامه را داشتند، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت : "المومن مرآه المومن" ، مومن، آیینه مومن است و ما حق نداریم دیگران را متهم کنیم آن هم در فضای باز.ما اگر نقصی از برادر یا خواهر دینی خود می‌بینیم باید به خودش بگوییم و حرمت خواهر و برادر دینی از حرمت خانه خدا بیشتر است .

کد خبر : ۴۲۷۱۴۵