خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

صدور پروانه فعالیت حزب اتحاد ملت نشانه‌ باز‌تر شدن فضای سیاسی است

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى به مناسبت صدور پروانه فعالیت این حزب توسط کمیسیون ماده ١٠ احزاب بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن این پیام به شرح ذیل است:

صدور پروانه فعالیت «حزب اتحاد ملت ایران اسلامی» توسط کمیسیون ماده ده احزاب اقدام مبارک دیگری است که ملت ایران پس از آغاز بکار مجلس دهم شاهد آن است. مبارکی این اقدام نه فقط از آن جهت است که گشایشی برای فعالیت های حزب محسوب می شود بلکه نشانه ای است از بازتر شدن فضای سیاسی که با آغاز بکار دولت و مجلس جدید به تدریج آغاز شده است و اکنون ثمرات آن از راه می رسد.

به سهم خود لازم می دانیم از اعضاء کمیسیون ماده ده و همه دست اندکارانی که در این جهت مساعدت نمودند سپاسگزاری نمائیم.

بدون شک مرام اصلاح طلبی و مشی اعتدالی حزب اتحاد ملت ایران که از زمان تشکیل تا کنون بروز یافته است همچنان با همان چارچوب و آهنگ ادامه خواهد داشت و بیشترین تلاش ما معطوف به حفظ دستاوردهای انتخاباتی پیشین و انسجام اصلاح طلبان در استانه انتخابات سال آینده خواهد بود. ما همچون گذشته عاملی برای هم گرائی و هم افزائی احزاب و مجموعه های اصلاح طلب خواهیم بود. علاوه براین همانطور که بارها اعلام کرده ایم به عنوان یک ضرورت ملی برای تعامل با سایر جناح ها و نیز نهادهای حاکمیت همواره آماده بوده بلکه پیشقدم هستیم.

بدون تردید آنچه منافع ملی کشور و آینده ملت را تامین می کند بسیج همه امکانات مادی و معنوی و توانهای انسانی در جهت توسعه کشور، رفاه مردم و اعتلای آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر : ۴۲۷۴۷۵