خبرگزاری کار ایران

نماینده شازند در گفت‌وگو با ایلنا:

سکوت عارف بهتر از صحبت‌های تفرقه برانگیز برخی نمایندگان است

نماینده شازند در مجلس تاکید کرد: گاهی سکوت عارف بهتر از صحبت‌های تفرقه برانگیز برخی نمایندگان است.

علی ابراهیمی نماینده شازند در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این مطلب که برخی عملکردها در مجلس دهم متفاوت بود، گفت: مجلس دهم سه سال و نیم دیگر فرصت دارد. به نظرم بهترین زمان برای شفاف و قطعی‌تر شدن لیست امید است. در واقع باید اعضای بین دو فراکسیون باید مشخص باشد تا بتوان آنگونه که بایسته است اقدام شود.

عضو فراکسیون امید با اشاره به لزوم آسیب شناسی این فراکسیون گفت: به نظر من باید در اعمال برخی سیاست‌ها تجدیدنظر شود. به عنوان مثال باید در انتخاب اعضای شورای مرکزی رای گیری شود چرا که برخی اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد. در گفت و گویی که با دکتر عارف داشتم وی نیز گفت به نمایندگان  استان ها اعلام شده تا تکلیف حضور خود در لیست امید را روشن کنند تا بر اساس پتانسیل ها برنامه‌ریزی شود.

علی ابراهیمی سکوت رئیس فراکسیون امید در مجلس در برخی عرصه‌ها را مثبت ارزیابی کرد وگفت:  سکوت عارف در رای گیری ها اثر مثبت خود را نشان داده و به عقیده من بهتر از اظهار نظرهایی است که شاید نتیجه‌ای به جز تفرقه ندارند.

وی گفت: تعدادی که با یک لیست وارد مجلس می‌شوند مطمئنا بسیارتاثیرگذارتر هستند؛اما از سوی دیگر  نباید فضای تعامل در مجلس را نیز نادیده گرفت، رای اعتماد مجلس دهم به وزرای پیشنهادی نشانه حاکم بودن همین فضا در مجلس است؛ چراکه درآن رای گیری شاید حدود ۸۰ یا۹۰ نفر از اعضای لیست امید حضور داشتند اما وزیربا ۱۹۲ رای توانست رای اعتماد بگیرد. این امر نشان دهنده تعامل در مجلس است و البته باید این نکته را نیز مطرح کنم که  برخی اعضای فراکسیون ولایت نیز صرفا سیاسی به مسائل نگاه نکرده و مباحث کار شناسی را مد نظر دارند.

عضو لیست امید با اشاره به این مطلب که با دو نماینده اصلاح‌طلب دیگر استان مرکزی در مجلس دهم نشست مشترکی نداشته‌اند، گفت: با آقایان منصوری نماینده ساوه و مقدسی نماینده اراک نشست مشترکی نداشته‌ایم امابه صورت رو در رو همواره با یکدیگر مباحث را مطرح کرده‌ایم.

کد خبر : ۴۲۸۱۲۶