خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی:

تشویق‌های فعالان قرآنی را افزایش می‌دهیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فرهنکی در کشور، اظهار کرد: ارائه محصولات فرهنگی مخرب توسط آمریکا به کشورهای آسیایی سبب زوال ارزش‌ها و سنت‌های درست جوامع می‌شود و نا امیدی را در سطح جوامع بشری گسترش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درآیین اختتامیه سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در مشهد با اشاره به اولویت داشتن امور قرآنی در هر مجموعه‌ای، گفت: در نظر داریم، تشویق‌های فعالان قرآنی در حوزه کاریشان را افزایش دهیم و کاستی‌های موجود در این رابطه را با هماهنگی هر چه بیشتر برطرف کنیم.

وی با تاکید بر مهم بودن تحرکات دشمن در زمینه فرهنگی، افزود: تهاجم فرهنگی، حمله‌ای نامحسوس علیه کشور ماست که در ظاهر مانند جنگ سخت، خونریزی و جنایت به بار نمی‌آورد اما آسیب‌های آن بسیار بیشتر از جنگ سخت است، به همین دلیل در این زمینه فعالیت قرآنیان بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

اسماعیلی با بیان اینکه «آمریکا به عنوان استکبار جهانی به تزریق فرهنگ‌های غلط از طریق نفوذ علوم انسانی می‌پردازد»، خاطر نشان کرد:‌ ارائه محصولات فرهنگی مخرب توسط آمریکا به کشورهای آسیایی سبب زوال ارزش‌ها و سنت‌های درست جوامع می‌شود و ناامیدی را در سطح جوامع بشری گسترش می‌دهد.

وی در پایان خادمان قرآنی را سربازان واقعی عرصه فرهنگی دانست و گفت: سربازان قرآنی هستند که تشکیل بسیج قرآنی را می‌دهند و هر چه به دست می‌آید از همین بسیج قرآنی است که حامل اندیشه‌های اصیل اسلام و قرآن هستند.

کد خبر : ۴۲۸۱۸۷