خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در مرز شلمچه؛

تاکنون یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر اربعین از مرزهای کشور تردد کردند

وزیر کشور در مرز شلمچه گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته در مقطع زمانی مشابه افزایش صددرصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پایانه مسافری شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت تردد زائران بسیار خوب است، اظهار کرد:‌ توزیع زائران امسال به خوبی انجام شده است و تلاش کرده‌ایم که تردد زائران بیشتر از مرز چذابه و شلمچه انجام شود.

وی افزود: امسال ‌بیش از ۵۰ درصد زائران اربعین از مرز چذابه و شلمچه تردد کرده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد:‌ در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته در مقطع زمانی مشابه افزایش صددرصدی داشته است.

رحمانی فضلی با اشاره به برنامه ریزی در خصوص بازگشت زائران، گفت:‌ امیدواریم برگشت زائران نیز با همین روند انجام و برگشت زائران به خوبی مدیریت و کنترل شود.

وی با ابراز رضایت از خدمات رسانی توسط مردم در پایانه های مرزی عنوان کرد: ‌امکانات توسط مردم ارائه می‌شود زحمت و تلاش‌های بسیاری می‌کنند و این خدمت رسانی رضایت بخش است.

رحمانی‌فضلی  که صبح امروز  امروز ( یکشنبه) با رییس جمهور وارد استان خوزستان شد، در پایانه مرزی شلمچه حضور  یافت و  از سالن جدید مسافری ۵۰ هزار نفری شلمچه بازدید کرد.

کد خبر : ۴۲۸۵۶۲