خبرگزاری کار ایران

با تصمیم هیئت وزیران صورت گرفت؛

اختصاص اعتبار برای سازمان زندان‌ها به منظور مقابله با حوادث غیرمترقبه

با تصمیم هیئت وزیران، مبلغ هشتصد میلیارد ریال به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، در اختیار سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

۱- مبلغ هشتصد میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۸۰۰) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳- برای تکمیل و اتمام عملیات بازسازی، بهسازی، تجهیز و ایمن سازی هفت اردوگاه زندانیان، موضوع ماده (۴۲) قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۳/۸/۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام – مصوب ۱۳۷۶- و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، در اختیار سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- سازمان یادشده موظف است گزارش نحوه هزینه کرد اعتبار مذکور را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت کشور- وزارت امور اقتصادی و دارایی- وزارت دادگستری و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

کد خبر : ۴۲۸۹۱۳