خبرگزاری کار ایران

زاهدی درگفت‌وگو با ایلنا:

ضرورتی برای تغییر وزیر علوم نمی‌بینم/ فرهادی در مواردی خوب عمل کرده است

وزیر علوم احمدی نژاد درخصوص طرح استیضاح وزیر علوم گفت: این طرح توسط اصولگرایان امضا شده ولی از نظرمن با وجود برخی انتقادها وزیر علوم خوب بوده است.

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش مجلس و وزیر علوم احمدی نژاد در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی در خصوص طرح استیضاح وزیر علوم که اخیرا توسط برخی نمایندگان امضا شده است؟ گفت: این طرح عمدتا از سوی جریان اصولگرا مطرح شده است. بانگاهی که به اسامی امضاکنندگان انداختم تنها دو تن از آنها از مستقلان بودند. من خودم جزو استیضاح کننده‌ها نبودم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از وزیر علوم رضایت دارد یا خیر؟ گفت: من شخصا انتقادهایی هم به او دارم. فرهادی در جاهایی مورد نقد است اما یک جاهایی خوب بوده است.

زاهدی با بیان اینکه محورهای استیضاح ۱۱ تاست و ۲۲ نفر آن را امضا کرده‌اند، گفت: عمده محورها به نرخ رشد علمی کشور, دانشگاه فنی و حرفه‌ای ، دغدغه‌های فرهنگی ، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و برخی دغدغه‌های معیشتی دانشجوها مربوط می‌شد.

او در پایان با اشاره به تغییرات اخیر کابینه خاطرنشان کرد: تغییر وزیر علوم از نظر من بی مورد است. من فکر می‌کنم همین سه وزیری هم که تغییر کرده است تغییر چندانی در عملکرد این وزارتخانه‌ها ایجاد نخواهد کرد.  اینکه بگوییم در فرصت ۹ ماهه باقی مانده از عمر دولت قرار است با این تغییرات کار ویژه‌ای صورت بگیرد خیلی بعید به نظر می‌رسد.

 

 

 

کد خبر : ۴۲۹۴۸۴