خبرگزاری کار ایران

در دیدار رییس سازمان تعزیرات حکومتی با پزشکیان مطرح شد:

تاکید بر لزوم افزایش تعامل برای مقابله با تخلفات سازمان‌یافته

در دیدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش تعامل برای مقابله با تخلفات سازمان یافته اقتصادی و بهداشتی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جمشیدی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مقابله با تخلفات سازمان یافته اقتصادی و بهداشتی در کشور تاکید کرد و گفت: تمرکز سازمان تعزیرات حکومتی بر پرونده های بزرگ و سنگین می باشد که این امر باعث رشد چشمگیری در کشفیات قاچاق شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخورد قاطع سازمان تعزیرات حکومتی با عاملان قاچاق در کشور خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد با همکاری سازمان‌های مرتبط در سایر حوزه‌ها به صورت مستقیم با متخلفان برخورد می‌کنیم.

معاون وزیر دادگستری با تاکید بر فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: سازمان با عزم جدی در حال راه اندازی سامانه ای برای معرفی قاچاقچیان حرفه ای می‌باشد.

در ادامه جلسه، مسعود پزشکیان ضمن حمایت از عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل را برای برگزاری جلسات ویژه با کمیسیون های مرتبط با سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص مبارزه ریشه‌ای در بحث قاچاق کالا و تخلفات صنفی و حوزه سلامت می باشد.

در این جلسه معاونان و مدیران کل سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۴۲۹۸۸۰