خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

مجید انصاری درگذشت مرضیه دباغ را تسلیت گفت

معاون حقوقی رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت مرضیه حدیدچی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم  

خبر درگذشت بانوی فداکار انقلاب مرحومه حاجیه خانم مرضیه حدیدچی دباغ موجب تاسف و تاثر یاران امام (ره) و دوست داران انقلاب اسلامی گردید. آن بانوی بزرگوار نمونه شایسته از شاگردان مکتب  انسان سازی حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها بود. او با حفظ شخصیت و متانت یک زن  مسلمان  با شجاعت در مبارزه با آن رژیم سفاک ستم شاهی و دفاع از آرمانهای پیشوای بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) هرگز به خود تردید راه نداد.

همراهی امام در پاریس و نوفل لوشاتو و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غرب کشور پس از پیروزی انقلاب و سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و حضور فعال و موثر در دیگر عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته است ، از افتخارات او همین بس که به عنوان یکی از معتمدین امام و سفیران انقلاب اسلامی برای رساندن پیام امام به گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق برگزیده شد.

اینجانب این ضایعه را  به خانواده معزز و همه یاران و همراهان امام (ره) و جامعه فرهیخته زنان انقلابی کشور تسلیت گفته ، برای آن مرحومه غفران الهی ، برای  بازماندگان شکیبایی و پاداش شایسته از خداوند خواهانم.

مجید انصاری

معاون حقوقی رئیس جمهور

کد خبر : ۴۲۹۹۹۴