خبرگزاری کار ایران

با حضور جهانگیری؛

همایش فصلی خانه احزاب ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود

همایش فصلی خانه احزاب با عنوان «احزاب و اقتصاد مقاومتی» ۲۵ آذرماه در سالن شهید رجایی وزارت کشور و با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بیست‌وهشتمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران عصر دوشنبه به‌ ریاست قدرتعلی حشمتیان، رئیس این تشکل صنفی-سیاسی و با حضور بهروز کمالوندی، معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر میان اعضای شورای مرکزی مصوب شد همایش فصلی خانه احزاب با عنوان «احزاب و اقتصاد مقاومتی» ۲۵ آذرماه در سالن شهید رجایی وزارت کشور و با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و با سخنرانی علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس و علی عسکری، رئیس  سازمان صداوسیما برگزار شود.

همچنین در پایان این جلسه، معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: موضوع انرژی هسته‎ای حدود ۱۴ یا ۱۵ سال است که در کشور ما مطرح شده و رهبری نیز درباره این موضوع تأکید می‌کنند که دولت‎ها می‌آیند و می‌روند، اما نگاه بلندمدت به انرژی هسته‌ای فراموش نخواهد شد. در نتیجه سازمان انرژی اتمی نیز بر مبنای قدرت‎افزایی هسته‎ای توام بر غنی‎سازی حرکت می‎کند.
مشروح سخنان بهروز کمالوندی در این جلسه، متعاقباً اعلام می‌شود.

 

کد خبر : ۴۳۱۰۲۵