خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شبیری زنجانی:

آیت‌الله موسوی اردبیلی نسبت به بسیاری از حوادث ساکت نبود

آیت الله شبیری زنجانی با ابراز تاسف از ارتحال یار و رفیق دیرین خود گفت:حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از نظر ذکاء و قوت فکر و سرعت انتقال جزء انسانهای درجه یکی بودند که من تاکنون دیده‌ام و ۷۲ سال قمری است با ایشان رفاقت دارم.

به گزارش ایلنا،  آیت الله شبیری زنجانی با ابراز تأسف از ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفت: ایشان از کسانی بودند که  مورد توجه مرحوم آقای خوئی بوده و سالی که آقای بروجردی وارد قم شدند، ایشان هم به قم آمدند؛  من ۷۲ سال قمری است با ایشان رفاقت دارم.

این مرجع تقلید بیان داشت: کسانی که با ایشان تماس داشتند همه بر قدرت استعدادشان صحه می‌گذاشتند؛ ایشان از نظر ذکاء و قوت فکر و سرعت انتقال جزء انسانهای درجه یکی بودند که من تاکنون دیده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: با افرادی زیادی که بحث می‌کردم، بحث‌های آنها برایم قابل استفاده نبود، اما ایشان از نوادری بود که من از بحث‌هایش استفاده می‌کردم.

 آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را دارای عواطف قوی دانست و گفت: همین عواطف قوی و احساساتی که داشتند باعث می‌شد در برخی مواقع اعلام نظر کنند و در خیلی از حوادثی که اتفاق می افتاد ایشان اعلام موضع می کرد و ساکت نبود.

کد خبر : ۴۳۱۸۲۳