خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر اطلاعات به خانواده شهدا و بازماندگان ایرانی حوادث اخیر

وزیر اطلاعات با صدور پیام‌هایی جداگانه به خانواده شهدای حادثه‌ی تروریستی تکفیری در عراق و بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به خانواده شهدای حادثه ی تروریستی تکفیری در عراق به شرح زیر است:

إِنَما یُوَفَی الصَابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَیْرِ حِسابٍ

شهادت مظلومانه‌ی جمعی از زائرین اربعین حسینی به دست گروه تروریستی تکفیری داعش موجب تأثر و تأسف همه‌ی دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) و مسلمانان جهان است و بی شک، اینگونه اقدامات سخیف دشمنان اسلام ذره‌ای از اراده‌ی دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در راه این مسیر نمی‌کاهد.

گروه تروریستی– تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست‌های پی در پی روبرو شده است، از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می‌زند.

ضمن عرض تسلیت واقعه‌ی تلخ به شهادت رسیدن جمعی از زائران اربعین حسینی و هم وطنان عزیزمان، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه‌ی مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه‌ی ناگوار علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء (ع) و برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای خانواده‌ها و بستگان داغدارشان‌ صبر جزیل و سلامتی مسألت دارم.

همچنین در پیام وزیر اطلاعات به بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان- مشهد آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

وقوع سانحه ی دلخراش برخورد دو قطار مسافربری که منجر به جان‌باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان گرامی شد، موجب تاسف و تأثر  اینجانب گردید، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان، از درگاه خداوند منان برای جان باختگان آن حادثه بخشش و غفران واسعه ی الهی و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسئلت دارم.

کد خبر : ۴۳۲۴۷۷