خبرگزاری کار ایران

عامری به ایلنا خبرداد:

برگزاری کنگره جمعیت ایثارگران در ۲۵ آذر/منتظر جمع‌بندی نهایی اصولگرایان هستیم

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به کنگره این حزب گفت: به احتمال زیاد کنگره جمعیت ایثارگران ۲۵ آذر برگزار می‌شود که در صورت عدم برگزاری در این تاریخ به ۲ دی موکول خواهد شد.

داوود عامری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست هفتگی جمعیت ایثارگران با حضور اعضا گفت: در این جلسه بحث برجام و اقدام مجلس سنای آمریکا در مورد تمدید تحریم‌ها مورد بحث قرار گرفت که با توجه به صحبت‌های وزیرامور خارجه و آقای صالحی اقدام آمریکا معتقدیم با تمدید تحریم‌ها، نقض برجام صورت گرفته است .

او افزود:  از دولت انتظار می‌رود که اقدام متقابل جدی در برابر این اقدام آمریکا انجام شود و طی دو روز آینده هم بیانیه‌ای در این باره منتشر خواهد شد.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در این جلسه اشاره  شد که جناح‌های آمریکا دموکرات و جمهوری‌خواه همه یکی هستند و کسانی که به کلینتون و ترامپ دلخوش کردند دچار اشتباه شده‌اند.

عامری با اشاره به بررسی‌های انتخاباتی در جمعیت ایثارگران گفت: برای تعیین مصادیق انتخاباتی منتظر جمع‌بندی  نهایی اصولگرایان هستیم.

او با اشاره به برگزاری کنگره و همایش استانی ایثارگران گفت: به احتمال زیاد کنگره جمعیت ایثارگران ۲۵ آذر برگزار می‌شود که در صورت عدم برگزاری در این تاریخ به ۲ دی موکول خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۴۴۹۷