خبرگزاری کار ایران

دسیتار ویژه رئیس جمهور:

امنیت امروز ایران حاصل وحدت اقوام و گروه‌های مختلف است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه‌های مختلف است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی یونسی پنجشنبه شب در جلسه شورای معاونان استانداری قم در سخنانی از امنیت کشور به عنوان یک دستاورد مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

او در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و علمی قم، تصریح کرد: این ویژگی‌ها موجب متمایز شدن قم از سایر استان‌ها شده است.

یونسی، قم را محور اصلی تحولات فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: مساله مهاجرت به قم، تاثیرهای فرهنگی متفاتی در این شهر خواهد داشت و یکی از اصلیترین موضوع‌های مورد توجه در قم می‌باشد.

او زائرپذیری و گردشگری مذهبی را از مهم‌ترین عامل‌های توسعه استان قم عنوان کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت می‌تواند زمینه توسعه قم و گشایش‌های اقتصادی را فراهم نماید.

دستیار ویژه رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم تامین اماکن امن و آسایش جهت مسافران و زائران در قم، اضافه کرد: در این راستا حضور بخش خصوصی در کمک به دولت نقشی اساسی دارد.

یونسی اقتصاد پویا را موجب نشاط اجتماعی دانست و افزود: نگاه ویژه و تحول‌گرا در مسائل اقصادی می‌تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود.

در ابتدای این جلسه برخی از معاونان و مدیران اجرایی استان به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان و اقدام‌های صورت گرفته توسط دولتمردان در این حوزه‌ها پرداختند.

کد خبر : ۴۳۸۵۲۴