خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش صورت گرفت؛

تشکیل جلسه فراکسیون امید برای جمع‌بندی درباره تصویب لایحه برنامه ششم

فراکسیون امید به منظور جمع بندی درباره مباحث مطرح شده در مورد تصویب لایحه برنامه ششم توسعه از ساعت ۱۳ تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، صبح امروز فراکسیون امید جلسه‌ای به ریاست عارف و با حضور نوبخت و برخی از کار‌شناسان مرکز پژوهش‌ها درباره لایحه برنامه ششم توسعه برگزار کرد که در آن رییس سازمان برنامه و بودجه بخاطر اعمال تغییرات درکمیسیون تلفیق، خواستار اصلاح لایحه برنامه ششم شده بود. 

در حاشیه نشست علنی امروز جمعی از نمایندگان فراکسیون امید و مستقلین ولایی در گوشه‌ای از صحن مجلس به صورت غیررسمی تشکیل جلسه دادند. 

پیش از آن غلامرضا تاجگرودن رییس کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری خواستار اظهارنظر صریح رییس مجلس شورای اسلامی درباره اشکالات قانونی و همچنین مغایرت برخی از مواد ششم توسعه با اسناد بالا دستی و سند چشم انداز بیست ساله شد. 

برخی از مخالفان تصویب این لایحه از جمله قاسم احمدی لاشکی و محمد علی وکیلی و جلال میرزایی در نطق‌هایی در صحن علنی نسبت به افزایش مواد لایحه برنامه ششم از ۳۵ ماده مصوب دولت به حدود ۱۸۰ ماده‌ای که توسط کمیسیون تلفیق به تصویب رسید، انتقاداتی را مطرح کردند.

کد خبر : ۴۳۸۹۵۰