خبرگزاری کار ایران

نیکفر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

باهنر گفت به هیچ‌وجه دنبال کاندیداتوری نیستم/ اظهارات کوهکن یکطرفه مطرح شده است

احمد نیکفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به احتمال کاندیداتوری باهنر، دبیر جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید کرد: بارها از باهنر در این خصوص سوال کرده ام و او این احتمال را رد کرده است.

احمد نیکفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص اظهارات اخیر محسن کوهکن نماینده مجلس و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص تاکید جبهه پیروان روی گزینه محمدرضا باهنر جهت کاندیداتوری در رقابت انتخاباتی سال آینده اذعان داشت: در صحبت‌هایی که با باهنر داشته‌ام هربار به شدت بر عدم کاندیداتوری‌اش تاکید داشته است.

او اضافه کرد: بنده بار‌ها شخصا با آقای باهنر صحبت کرده‌ام و ایشان گفته‌اند به هیچ وجه به دنبال کاندیداتوری نیستند. از این رو اظهارات آقای کوهکن و جبهه پیروان در مورد اتفاق‌نظر در مورد کاندیداتوری باهنر امری یک طرفه است.

نیکفر با بیان اینکه اگر از من هم بپرسید باهنر را از هر کس دیگر برای کاندیداتوری مناسب‌تر می‌دانم، گفت: اعضای جامعه اسلامی مهندسین و دبیران استان‌ها هم قریب اتفاق همین نظر را دارند اما زمانی که این نظر را با باهنر در میان گذاشتیم او مخالفت کرد و گفت وارد رقابت‌های ریاست جمهوری نمی‌شوم.

این عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پایان تاکید کرد این اظهارات آقای کوهکن یک طرفه بوده است.

به گزارش ایلنا، محسن کوهکن امروز در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه جبهه پیروان هنوز برای معرفی مصداق نهایی خود ورود پیدا نکرده است، گفت: اما چنانچه گردهمایی اصولگرایان تشکیل شود تاکید جبهه پیروان بر روی آقای باهنر است که به صحنه بیاید، هرچند که او هنوز قانع نشده است و فعلاً موافق کاندیداتوری در انتخابات نیست اما تلاش‌ها برای اقناع آقای باهنر جهت کاندیداتوری ادامه دارد.

او تصریح کرد: ‌ قطعاً اگر جبهه پیروان بخواهد به سمت جمع‌بندی بر روی نامزدنهایی خود برود بعید است که به فردی غیر از آقای باهنر برسد.

کد خبر : ۴۳۹۰۵۳