خبرگزاری کار ایران

سروری در گفت‌وگو با ایلنا:

هفته آینده گزینه نهایی رهپویان را معرفی می‌کنیم/ قصد رسانه‌ای کردن کاندیدای خود را نداریم

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: رهپویان بنای رسانه‌ای کردن گزینه انتخاباتی خود را ندارد و صرفا این گزینه را به شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی می‌کند.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه جمعیت رهپویان هنوز به جمع‌بندی برای معرفی گزینه انتخاباتی نرسیده است، گفت: جلسات و رایزنی‌ها ادامه دارد و امیدواریم طی دو جلسه آتی به نتیجه برسیم.

او با اشاره به جلسه دو روز گذشته شورای مرکزی رهپویان بیان کرد: در صورت به نتیجه رسیدن در مورد گزینه انتخاباتی، فرد مورد نظر را به جبهه تحول‌خواهان معرفی می‌کنیم.

سروری درباره زمان جمع‌بندی گفت: امیدواریم هرچه زود‌تر این امر انجام شود. لذا فرصت زیادی نمانده و باید در جبهه تحول‌خواه هم گزینه‌ها بررسی و به ائتلاف اصولگرایان معرفی شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: تلاش ما این است که طی دو جلسه آینده این کار به سرانجام برسد و طی یک هفته آینده گزینه نهایی را معرفی کنیم.

سروری تاکید کرد: رهپویان بنای رسانه‌ای کردن گزینه انتخاباتی خود را ندارد و صرفا به شورای ائتلاف اصولگرایان گزینه خود را معرفی می‌کند.

 او با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی این تشکل گفت: فرآیند انتخاب گزینه را اکنون در دستور کار داریم و پس از آن منتظر می‌مانیم تا ببینیم جریان ائتلاف اصولگرایان چه برنامه‌ریزی در زمینه انتخابات خواهد داشت.

کد خبر : ۴۳۹۳۳۸