خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی صورت گرفت؛

اخطار امیرآبادی نسبت به مخالفت مجلس با پیشنهادهای اصلاحی درباره تهران/ پزشکیان: اخطار وارد نیست

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به مخالفت نمایندگان با پیشنهادهای اصلاحی در لایحه برنامه ششم در مورد شهر تهران، گفت: ما نمایندگان همه ملت هستیم و شهر تهران هم به اندازه خودش مشکلاتی بزرگ ازجمله حاشیه‌نشینی دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا،‌ احمد امیرآبادی فراهانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه اختصاص داشت، در اخطاری با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی اعلام کرد: آنچه هم‌اکنون در صحن مجلس رخ می‌دهد این است که به محض این‌که پیشنهادی برای توسعه در شهرهای بزرگ ازجمله تهران مطرح می‌شود، نمایندگان مخالفت می‌کنند اما درباره پیشنهادهای مربوط به شهرهای کوچک و روستاها همه متفق‌القول بوده و اتفاق‌نظر دارند.

نماینده اصولگرای قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما نماینده همه ملت ایران هستیم و شهر تهران هم به اندازه خودش مشکلاتی بزرگ و اساسی ازجمله حاشیه‌نشینی دارد.

عضو فراکوسیون ولایت با تاکید بر این‌که در موعد مقرر به مشکلات روستاها رسیدگی نشده، تصریح کرد: جمعیت ۶۵ درصدی روستاها به ۳۰ درصد رسیده و امروز مشکلات اصلی کشور در همین حاشیه‌های تهران است.

مسعود پزشکیان که برای ساعاتی اداره نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، این اخطار نماینده قم را وارد ندانست.

کد خبر : ۴۳۹۶۹۸