خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران :

لیست فیش‌های حقوقی راستی‌آزمایی می‌شود/ احضار برخی از اعضای صندوق توسعه ملی

سخنگوی قوه‌قضاییه از راستی‌آزمایی لیست‌های حقوقی دستگاه‌ها در ارتباط با پرونده فیش‌های حقوقی خبرداد و گفت: بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با این پرونده دعوت یا احضار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در حاشیه دیدار با رییس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان در جمع خبرنگاران درباره آخرین رسیدگی‌ها در پرونده فیشهای نجومی، اظهار کرد: در این پرونده بیش از ۲۰ نفر دعوت یا احضار شده‌اند که ممکن است برخی از احضاریه‌ها رسمی نباشد. در میان احضار شدگان برخی از اعضای صندوق توسعه ملی نیز وجود دارند و مسئله همچنان در حال بررسی است. 

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان اینکه در حال راستی آزمایی لیست‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌ها هستیم، ادامه داد: برخی از لیست‌ها خوداظهاری افراد بوده و ما در حال انطباق آن با قانون و واقعیت هستیم. 

وی در مورد علت ارجاع شکایت علی مطهری علیه مقام قضایی در مشهد به دادسرای روحانیت اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و رسیدگی من در حیطه بررسی نامه ریاست جمهوری بوده است. 

اژه‌ای در مورد ناپدید شدن یک توریست در دشت کویر گفت: اگر موردی چه داخلی و چه خارجی توسط مقامات قضایی و انتظامی دستگیر شوند حتما به خانواده آن شخص اطلاع خواهیم داد. در مورد شخص خارجی علاوه بر خانواده به سفارتخانه آنها نیز اطلاع خواهیم داد و تاکنون موردی به ما اعلام نشده است.

کد خبر : ۴۴۱۱۱۶