خبرگزاری کار ایران

فروزنده در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه مومن و انقلابی با بازگشت به ارزش‌های اسلامی حرکت خود را شروع کند/هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: هنوز بحث وحدت را دنبال می‌کنیم و در پی ارزیابی گزینه‌ها هستیم و هر زمانی که براساس شاخص‌های مطلوب به گزینه‌ها برسیم کاندیدای خود را اعلام خواهیم کرد.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی جمعیت ایثارگران گفت: امروز جلسه جمعیت ایثارگران با حضور اعضا برگزار و در آن پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت مورد بررسی قرارگرفت.

او افزود: پیروزی حلب نشان داد که خط مقاومت تنها راه نجات است و ما باید در داخل و خارج سیاست استکبارستیزی را  به طورجدی دنبال کنیم و این اتحادی که حول محور مقاومت ایجاد شده است،  باید استکبار جهانی را با وحدت و گفتمانی که مورد قبول همه ملت‌هااست، رسوا کنیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه بحث شرایط داخلی کشور از دیگر محورهای نشست امروز بود، گفت: با توجه به نقدهای جدی که به دولت داریم، لذا وضعیت اقتصادی نامطلوب ارزیابی شد. معلوم نیست دولت چه برنامه‌ای برای اقتصاد در نظر دارد و آمارها با واقعیت همخوانی ندارد.

او افزود: چگونه یک کشور هفت درصد رشد اقتصادی دارد اما بیکاری، رکود در آن بیداد می‌کند و واردات کمر دولت و تولید را شکسته است.دولتمردان باید واقع‌بین باشند. پدیده بیکاری جدی است و مردم نگران هستند و از سوی دیگر باید از حاشیه‌سازی‌ها خودداری کنند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بگذارند.

فروزنده با بیان اینکه مباحث انتخاباتی نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، بیان کرد: معتقدم با انسجام جبهه مومن و انقلابی در انتخابات سال آتی مواجه هستیم و باید با یکدیگر وفاق داشته و با یک گفتمان انقلابی و بازگشت به ارزش‌های اسلامی در حوزه های مختلف حرکت را شروع کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: شاخص‌هایی بر ای انتخاب گزینه مشخص شده و با جریان مردمی که به دنبال وفاق باشند، هم‌راستایی و همراهی خواهیم داشت و همه ظرفیت خود را به کار می گیریم تا شاخص‌هایی مثل ولایتمداری، استکبارستیزی، کارآمدی، سابقه روشن، پاکدست بودن و داشتن تیم کاری  و داشتن برنامه مشخص برای همه ظرفیت‌های کشور را مدنظر قرار می‌دهیم.

او در پاسخ به اینکه جمعیت ایثارگران چه زمانی به جمع‌بندی می‌رسد گفت: هنوز بحث وحدت را دنبال می‌کنیم و در پی ارزیابی گزینه‌ها هستیم و هر زمانی که براساس شاخص‌های مطلوب به گزینه‌ها برسیم کاندیدای خود را اعلام خواهیم کرد.

فروزنده تاکید کرد: اعلام گزینه‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران متناسب با شرایط صورت می‌گیرد.

کد خبر : ۴۴۱۴۹۷