خبرگزاری کار ایران

همزمان با بازنشستگان صنعت فولاد صورت گرفت؛

تجمع جانبازان و آزادگان سپاه و بسیج مقابل ساختمان مجلس/ حضور نیروهای امنیتی و انتظامی

درپی تجمع گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد و نیز تعدادی از جانبازان و آزادگان سپاهی و بسیجی، نیروی امنیتی و انتظامی باحضور مقابل مجلس، تجمع امروز مجلس را تحت‌نظر قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، درحالی که از ساعت‌های ابتدایی صبح امروز حدود ۳۰۰ نفر از بازنشستگان و نمایندگانتشکل‌های کارگری صنعت فولاد کشور به‌ منظور پیگیری مطالبات خود در خصوص معوقات بازنشستگی و پاداش پایان‌خدمت مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده بودند، از دقایقی پیش گروهی از آزادگان و جانبازان بسیجی و سپاه نیز مقابل مجلس تجمع کردند.

این آزادگان و جانبازان خواستار اجرای ماده ۱۹۰ تبصره ماده ۳۸ سپاه و برقراری حقوق آزادگان و جانبازان بسیجی و سرباز سپاه بوده و با سردادن شعار خواستار توجه و رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان شدند.

همزمان با افزایش تعداد تجمع‌کنندگان و سردادن شعارهای آن‌ها، نیروهای انتظامی و امنیتی یگان ویژه و همچنین پلیس امنیت در مقابل درب ورود مجلس حاضر شده و مانع از عکاسی و فیلمبرداری از این تجمع شدند.

هم‌‎اکنون بیش از چند صد نفر در مقابل درب شماره یک ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند. این درحالی است که نیروهای امنیتی و انتظامی هرگونه تردد و عکس‌برداری از این تجمع را تحت‌نظر قرار داده و حتی مانع از تهیه خبر ازسوی خبرنگاران می‌شوند.

کد خبر : ۴۴۲۰۹۵