خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس:

هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران است / با وفاق ملی دژ انقلاب را درمقابل بیگانگان مستحکم کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۰۰

رییس مجلس شورای اسلامی، هوشیاری سیاسی و دینی را بزرگترین سرمایه ملی عنوان کرد و یادآور شد که باید با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانان مستحکم کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی، اعلام کرد: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل، با حضور یکپارچه و تعیین‌کننده خود در صحنه، تیغ بر ناراستی‌ها و ظلم بر انقلاب کشید.

او گفت: ملت ایران اراده خویش را مجدداً بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد و با رهنمودهای پیشوای معزز انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی‌صورت و بی‌سیرت با مکر و حیله‌گری به‌دنبال آشفته‌سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که رخ داد را مجدداً پایه ماجراجویی جدید قرار می‌دادند، ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود بدست گرفت.

رییس قوه مقننه همچنین یادآور شد: این هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیزی عین آن نمی‌توان یافت.

لاریجانی در پایان گفت: قدردانی از این همت عالی ملت نستوه، راست‌اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام (ره) و شهدای عظیم‌الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانان مستحکم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز