خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌‌نژاد به ایلنا خبر داد:

مراجعه افراد خودسر به هلدینگ‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تحت عنوان کارشناس تفحص

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برخی افراد خودسر تحت عنوان کارشناس این هیات به هولدینگ‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند در حالی که از سوی هیات برای آنها حکمی صادر نشده است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به مراجعه برخی افراد ناشناس به هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و معرفی خود به عنوان کارشناسان منسوب هیات تفحص مجلس از این صندوق اعلام کرد: در بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون هیچ کارشناسی را منصوب و اعزام نکردیم و کسانی که به این عنوان مراجعه می‌کنند مورد تایید هیات تفحص نیستند.

او گفت: متاسفانه برخی افراد به صورت خودسر به هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند در حالی که اگر هیات تفحص قصد داشته باشد کارشناسی را برای بررسی امور معرفی کند ، قطعا این مهم با ابلاغ رسمی از سوی هیات تفحص انجام می‌شود.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه هر گونه اظهارنظر و اعلام مواضع و اخبار مربوط به این تفحص از طریق سخنگو یا رئیس هیات تحقیق و تفحص انجام می‌شود، گفت: لازم است هر گونه اطلاعات و اخباری که بعضا در این رابطه از طرف افرادی به جز سخنگو و رئیس هیئت اعلام می‌شود را تکذیب کنیم.

کوچکی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا قصد بررسی موضوع مراجعه این افراد به عنوان کارشناس تفحص را ندارید، گفت: کارشناسانی مراجعه کرده بودند و ما نیز انتساب آنها به هیات تفحص را تکذیب کردیم اما وظیفه نداریم جلوی کسی را بگیریم بلکه صرفا موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در همین ارتباط محمود صادقی از اعضای هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به ایلنا گفت:  برخی افراد خودسرانه به هولدینگ‌ها یا مراکز وابسته به صندوق مراجعه می‌کنند و با معرفی خود به عنوان کار‌شناس هیات تفحص، مداخلاتی انجام می‌دهند و این در حالی است که لازم است نظمی برای انجام این تفحص‌ها برقرار شود.

کد خبر : ۴۴۳۵۶۲