خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آل هاشم:

شهدای مدافع حرم سند افتخار کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۴۳۱

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی زمینی آجا از خانواده‌های شهدای ارتشی مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که در تالار سرور ناز ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، حجت الاسلام آل هاشم طی سخنانی، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان‌هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می‌جنگیدیم. 

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه بصیرت و دور اندیشی از ویژگی‌های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود: دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خاطرنشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه‌های بین المللی وجود دارد به برکت خون همین شهداست. 

 آل هاشم در ادامه به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم که فرمودند «به شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) بطور ویژه افتخارمی کنیم» اشاره و تصریح کرد: تک تک این عزیزان گوهران گرانبهایی بودند که در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند، فلذا هم این شهدای والامقام و هم خانواده‌های بزرگوارشان حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند. 

وی درپایان، تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می‌شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند. 

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز