خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

روسای‌قوا مسائل را خارج از تریبون‌های عمومی حل کنند/دیدار با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی

سخنگوی فراکسیون امید از دیدار دو عضو حقوقدان این فراکسیون با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، خبر از دیدار دو عضو حقوقدان این فراکسیون با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی داد.

پارسایی ادامه داد: روزهای گذشته ملاقات بسیار خوبی با قاضی صورت گرفت و در فضایی صمیمانه و خوب مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده به بحث گذاشته شد و تبادل‌نظر صورت گرفت. ما امیدواریم با توجه به فضای صمیمی روز گذشته هر چه زود‌تر این پرونده و حاشیه‌های آن حل شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات روسای قوه مجریه و قضاییه و اختلاف‌نظر آن‌ها با یکدیگر گفت: اینکه اختلاف‌نظر وجود داشته باشد، کاملا طبیعی است. اما نباید در تریبون‌ها مطرح شود چون باعث شکاف و دودستگی در جامعه می‌شود.

او ادامه داد: شرایط امروز کشور ایجاب می‌کند این عزیزان با یکدیگر بنشینند و مسائل را حل و فصل کنند. رسانه‌ای کردن هر روز این مشکلات به نفع جامعه نیست و آرامش را از بین می‌برد.

پارسایی تصریح کرد: مردم ما آگاه هستند و این اختلاف‌ها باعث یاس و ناامیدی آن‌ها می‌شود. وقتی روسای قوا در سطح عالی مملکت نمی‌تواند مشکلات را حل کنند چگونه می‌خواهند مشکلات مردم را حل کنند. به نظر من این به صلاح کشور نیست که مناقشات به فضای رسانه‌ای و تریبون‌های کشوری کشیده شود.

او تصریح کرد: شأن روسای قوا در این است که بنشینند با یکدیگر مسائل را خارج از تریبون‌های عمومی حل کنند و منافع مردم و کشور را نسبت به اختلافات خود ارجحیت دهند.

پارسایی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات عنوان کرد: ما قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری از یک گزینه پشتیبانی می‌کنیم.

او ادامه داد: برای انتخابات ریاست جمهوری قاعدتا از هر دو طیف یک نفر ثبت نام نمی‌کند بلکه افراد مختلفی در سطوح مختلف به نمایندگی از طیف خود ثبت نام خواهند کرد.

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: انشاالله عمر آقای روحانی به دنیا باشد ولی هر اتفاقی ممکن است در این فاصله رخ دهد و ما نمی‌توانیم به خاطر یک اتفاق عرصه را خالی کنیم. بر همین اساس گزینه پشتیبان را حتما خواهیم داشت اما در ‌‌نهایت به یک انتخاب واحد خواهیم رسید.

کد خبر : ۴۴۴۷۲۷