خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس جمهور:

با رفتارهای نسنجیده، نباید ایران را در معرض تهدیدها و اتهامات جدید قرار دهیم

مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسام‌الدین آشنا در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: در شرایط کنونی محرز است که رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی و فشارهای تبلیغاتی ایران را وادار به نقض عملی برجام کرده و از این طریق بهانه‌های لازم برای تاسیس، تمدید یا تشدید تحریم‌ها علیه ایران را فراهم نماید.

او با بیان اینکه همه‌، اعم از موافقین و مخالفین دولت باید به خاطر حفظ منافع ملی و منافع مردم محتاطانه رفتار و اقدام کرده و از دادن هرگونه بهانه به آمریکا پرهیز کنند، اظهار داشت: این موضوع زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که بدانیم در چه وضعیت منطقه‌ای مناسبی قرار داریم.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: به دیگر معنی اکنون که دولت‌های دوست ایران در منطقه به خصوص عراق و سوریه توانسته‌اند به موفقیت‌های شایانی در تثبیت موقعیت خود نایل شوند و تروریست‌ها و تروریست‌پرورها در ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند.

آشنا یادآور شد: نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم. 

18

1920211722

کد خبر : ۴۴۴۹۶۶