خبرگزاری کار ایران

حزب موتلفه اسلامی :

هاشمی تحلیلگری آینده‌نگر و هوشمندی زیرک بود

کد خبر : ۴۴۶۴۰۲

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«حزب موتلفه اسلامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین رهبری و امام، و همسنگر مبارزان، مجاهدان و همکار موتلفه اسلامی در سالهای سخت انقلاب و رفیق جهاد و زندان و مبارزه با طاغوت را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و روحانیت محترم و همه دوستان و بازماندگان ایشان تسلیت می گوید.

او برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) خدمات فراوانی انجام داد و زندان ها و شکنجه ها و رنج ها را تحمل نمود و در ماموریت هایی که امام به او محول کرد صمیمانه کوشش داشت و پس از رحلت امام، از جانشین بر حق وی و ولی فقیه عادل صمیمانه حمایت کرد.

خدمات وی در جبهه های دفاع مقدس و در مجلس خبرگان قانون اساسی و در حمایت از اصل ولایت فقیه عادل و در مسئولیت‌های خطیر ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، انشاالله ذخیره اخروی وی خواهد بود.

او در مقاومت در برابر کاپیتولاسیون آمریکایی شاه یار شهدای بزرگوار موتلفه اسلامی امانی، بخارایی، نیک نژاد و هرندی بود.

قلم او و بیان رسای وی بخصوص در مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یادگارهای ارزشمندی در فرهنگ اسلامی و بیدارگر توده های مردم بود.

هاشمی سیاستمداری توانا، ناطقی شیرین بیان، مدیری توانمند و تحلیلگری آینده نگر و هوشمندی زیرک بود.

مدیریت کارساز مقام معظم رهبری و عشق شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی به معظم له مانع تحقق بسیاری از نیت های پلید خناسانی شد که قصد سو استفاده از شرایط سال‌های آخر عمر ایشان را داشتند.

حزب موتلفه اسلامی برای ایشان غفران واسعه الهی را مسئلت می‌دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز