خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ارتحال یار امام:

مراسم شب هفتم آیت‌الله هاشمی با سخنرانی ناطق نوری در حرم امام برگزار می‌شود

دبیر ستاد ارتحال یار امام گفت: مراسم شب هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در حرم مطهر امام راحل و با سخنرانی ناطق نوری برگزار می‌شود که به انتخاب خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی حرم مطهر در نظر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدعلی انصاری، ضمن بیان تسلیت مجدد ارتحال یارامام افزود: مراسم شب هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم امام خمینی (س) برگزار خواهد شد و انتخاب این مکان با خانواده محترم ایشان بود. 

دبیر ستاد ارتحال یار امام تصریح کرد: این مراسم روز یکشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری به ایراد سخنرانی می‌پردازد. 

وی ادامه داد: مجموعه حرم مطهر امام خمینی (س) با هماهنگی سایر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با تمام توان آماده برگزاری این مراسم می‌باشند. 

انصاری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده سایر بخش‌های دولتی و امنیتی در برگزاری باشکوه مراسم تدفین و تشییع یار امام، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب اقشار مختلف مردم، سرویس دهی مناسب به آنان، حضور پررنگ رسانه‌ها و دیگر اقدامات خدماتی با همکاری سایر نهاد‌ها در نظر گرفته شده است. 

دبیرستاد ارتحال یار امام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تدفین یار امام و رهبری، بیان کرد: عظمت حضور مردم در این مراسم نشان دهنده عمق شناخت مردم از خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

کد خبر : ۴۴۷۴۱۴