خبرگزاری کار ایران

حسین کاشفی:

احزاب به جای شعار و بیانیه باید به وظایف خود عمل کنند/ قدر آیت‌الله هاشمی را ندانستیم

عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: احزاب به جای اینکه شعار و بیانیه دهند باید وظیفه خود را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، حسین کاشفی در نشست امروز بعد از ظهر امروز خانه احزاب با معاون وزیر کشور گفت: با توجه به فرصتی که دولت یازدهم برای احزاب فراهم کرده باید از آن استفاده کنیم. امروز دولت یازدهم یک فرصت است و باید پیگیر مطالبات باشیم.

او با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی گفت: اگر امروز از فقدان آقای هاشمی احساس نگرانی می‌کنیم باید به این فکر کنیم آن روزی که باید از او قدردانی نکردیم.

کاشفی تاکید کرد: احزاب به جای اینکه شعار و بیانیه دهند باید وظیفه خود را انجام دهند لذا زمانی که خانه احزاب در دولت گذشته فعالیتش متوقف شد احزاب دیگر حمایتی نکرده و سکوت اختیار کردند، بنابراین تا فرصت داریم باید اقدام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حزب برای اداره کشور تشکیل شده و به جای شعار و حضور در انتخابات باید برنامه درازمدت برای آینده کشور ارایه دهند.

او افزود: اگر در گذشته شرایط فراهم نبود اما اکنون باید احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل گرد هم بیایند و زمینه بحث و گفت‌وگو را بیش از این فراهم کنند.

او ضمن پیشنهاد به دیگر احزاب گفت: احزاب باید روی مسایل عمده کشور، فسادها و مسایل اقتصادی تمرکز کرده و برنامه ارایه دهند.

کاشفی تاکید کرد: این تفاهم و همدلی وجود دارد و باید آن را قدر بدانیم و در زمینه پیشبرد احزاب و مسایل ملی قدم برداریم.

کد خبر : ۴۴۸۶۷۲