خبرگزاری کار ایران

دفتر سیاسى حزب اتحاد ملت ایران اسلامى تأکید کرد :

ضرورت ادامه راهبرد آیت الله هاشمى در ایجاد وحدت بین مردم حول محور منافع ملى

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۶۷

جلسه دفتر سیاسى حزب اتحاد ملت ایران اسلامى شب گذشته در محل دفتر مرکزى این حزب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه پس از تبادل اخبار مهم روز، از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و ترحیم مرحوم آیت الله هاشمى رفسنجانى تقدیر و این حرکت مردمی، سرمایه‌اى بزرگ برای نظام و کشور و مقوم میانه روى و اعتدال در برابر هرگونه افراطى گری سیاسى دانسته شد.

اعضای دفتر سیاسی با تاکید بر ضرورت ادامه راهبرد زنده یاد هاشمی رفسنجانی در ایجاد وحدت بین مردم حول محور منافع ملی، متانت و مدنیت بالای جمعیت میلیونی حاضر در مراسم تشییع را الگویی برای سیاستمداران و مسئولان دانستند تا در عین اختلاف نظرهای طبیعی، با مدارا و دوشادوش هم برای پیشرفت کشور تلاش کنند و همان طور که آن مرحوم با همه سوابق بزرگ انقلابی و جایگاه ویژه اش در نظام، خود را در معرض رای مردم قرار می داد، تعیین تکلیف اختلافات را تنها به دست صندوق رای و قانون شفاف و عادلانه بسپارند.

اعضای دفتر سیاسی در ادامه این بحث با مضر دانستن هرگونه دوقطبی سازی که به سود جریان های افراطی می شود، از همه جناح ها و گروه ها خواستند تا برادری و دوستی شکل گرفته در مراسم مختلف درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را پایه ای برای آشتی ملی و رفع کدورت ها با حفظ حقوق اصولی همه جریانات قرار دهند.

در ادامه جلسه دیشب دفتر سیاسی، گزارش هایی از سه کمیسیون امور زیربنایی و محیط زیست، اجتماعی و سیاسی دریافت و درباره چگونگی جلب همکاری افراد صاحب نظر و مجرب در این حوزه ها تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز