خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس انجام شد؛

برگزاری یازدهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی در نیمه بهمن‌ماه

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۶۴

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سازمان عدالت و آزادی، از برگزاری یازدهمین کنگره این حزب در نیمه بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ناظم زاده با اشاره به بیستمین سالگرد تاسیس حزب گفت: برنامه هیات اجرایی کنگره و ستاد پاسداشت بیستمین سالگرد تاسیس، برگزاری ویژه برنامه‌ای به مناسبت بیست ساله شدن حزب همزمان با یازدهمین کنگره است که در روز جمعه پانزدهم بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی از دعوت میهمانان و سخنرانان ویژه برای کنگره یازدهم خبر داد و اظهار کرد: میهمانانی از مجلس و دولت و نمایندگان احزاب و جمعی از کنشگران سیاسی و اجتماعی در مراسم افتتاحیه کنگره حضور خواهند داشت.

وی افزود: برای بخش نخست برنامه دو سخنران ویژه برای سخنرانی در موضوع مرتبط با تجربه تحزب در ایران با نگاه به سابقه بیست ساله سازمان عدالت و آزادی دعوت شده‌اند.

ناظم‌زاده ادامه داد: دستور ویژه‌ کنگره یازدهم، بررسی و تصمیم‌گیری حزب درباره‌ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و تصویب سیاست‌های کلان انتخاباتی سازمان عدالت و آزادی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد بود.

علی ناظم‌زاده در پاسخ به سوال درباره‌ انتخابات دبیرکل، شورای مرکزی و هیات داوری حزب توضیح داد: بنا به تصمیم شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی به دلیل انتخابات پیش رو و نیاز به تمرکز ارکان فعلی بر موضوع انتخابات، انتخاب دبیرکل، شورای مرکزی و هیات داوری به کنگره  سال ۱۳۹۶ موکول شد که پس از انتخابات ریاست جمهوری و احتمالا در اوایل تابستان برگزار می‌شود.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سازمان عدالت و آزادی در پایان با اشاره به حضور اعضای حزب از سراسر کشور بیان داشت: بر اساس سهمیه‌بندی انجام شده، اعضای حزب از ۱۵ استان کشور که دفتر منطقه‌ا‌ی حزب در آن تاسیس شده به اصفهان خواهند آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز