خبرگزاری کار ایران

جزییات برنامه‌های ایام دهه فجر؛

نورافشانی مناطق ۲۲ گانه تهران/پیش‌بینی ۱۰ مسیر راهپیمایی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۷۶

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در تهران در مورد برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجرگفت: ۱۰ مسیر راهپیمایی برای روز ۲۲ بهمن در شهر تهران پیش بینی شده که از مساجد آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که باید برای بزرگداشت دهه مبارک فجر همه به صحنه بیایند، اظهار داشت:هفته استقبال از دهه مبارک فجر برای ورود به جشن های پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید ادارات کل و نهادهای مختلف در هفته استقبال از دهه فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و نثار  تاج گل، این سنت بزرگ را پاس بدارند.

وی با اشاره به این نکته که امروز ملت ایران مدیون اندیشه‌ها و تفکر امام راحل است، ادامه داد: این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و همه ما مدیون تفکر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران هستیم.

محمودی اضافه کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری پرچمدار راه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی هستند و این راه پرشکوه، باعظمت خاصی ادامه پیدا کرده است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران عنوان کرد: باید مدیران استانی به شهرستان های استان تهران توجه جدی و ویژه کنند تا ادارات مختلف، همکاری لازم را با ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به این نکته که دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین ارزش های انقلاب استفاده کرد.

محمودی، فضاسازی تبلیغی و محیطی را در این ایام بسیار مهم دانست و یادآور شد: فضاسازی تبلیغی و محیطی در ایام الله دهه مبارک فجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در هفته استقبال از جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، پایتخت و شهرستان های استان تهران رنگ و بوی دهه فجر را به خود بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه های مهم روز نخست دهه مبارک فجر تأکید کرد: مهم ترین برنامه در روز ۱۲ بهمن در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر در استان تهران با اشاره به این نکته که نورافشانی و گلبانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان برگزار می شود، عنوان کرد: در شب ۲۲ بهمن، بانگ تکبیر در پشت بام منازل و مساجد شنیده خواهد شد.

وی گفت: آیین نورافشانی نیز در بیش از ۲۲ نقطه  پایتخت و شهرستان های استان تهران در شب ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

محمودی با اشاره به این نکته که باید از ظرفیت های مختلف برای برگزاری باشکوه مراسم شب ۲۲ بهمن استفاده شود، بیان داشت: امور مساجد، بسیج، شهرداری و نهادها و ارگان های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم های شب ۲۲ بهمن از ظرفیت های مناسبی برخوردار هستند و باید برای افزایش شکوه و عظمت این برنامه ها تلاش کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شده است، یادآور شد: انقلاب از مساجد آغاز شد و به همین خاطر از ظرفیت مساجد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استفاده می شود.

وی گفت: ۱۰ مسیر راهپیمایی در شهر تهران پیش بینی شده که از مساجد آغاز می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی اندیشیده شده است.

محمودی در ادامه برپایی غرفه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: برپایی غرفه های فرهنگی و تبلیغی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۷۰۰ غرفه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران راه اندازی شده بودکه این غرفه ها در ایجاد تنوع و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی بسیار موثر هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: باید بر محتوا و کیفیت این غرفه ها نیز نظارت جدی شود و ادارات و نهادهای مختلف تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا برای برپایی غرفه در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز