خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می‌زند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۶۲

مسئول روابط عمومی کل سپاه فقر، فساد و محرومیت را از جمله دشمنان داخلی کشور خواند و گفت: سپاه همان‌گونه که با لباس سبز پاسداری به جنگ با دشمنان رفت با همین لباس نیز به جنگ فقر و محرومیت رفته و به فضل الهی، با کمک مردم و همکاری دستگاه‌ها آن‌ را از بین می‌برد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در جمع بیش از ۱۹۰۰ نفر از افسران وظیفه در کرمانشاه عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مرهون رابطه مستحکم امت با رهبری دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در ایجاد امنیت پایدار یک الگو برای سایر کشورها به شمار می‌رود و امید است در اقتصاد نیز به عنوان یک الگو مطرح شود. 

با هوشمندی ایران تروریست‌های تکفیری موفق به خرابکاری نشدند

او با اشاره به خباثت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب اسلامی گفت: داعش به عنوان دست‌پرورده آمریکا، توانست امنیت اروپا را به هم بزند و درحالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد که با یاری خدا و به برکت هوشمندی و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی و همراهی ملت، علیرغم توطئه‌های گوناگون، تروریست‌های تکفیری موفق به خرابکاری در ایران نشدند. 

مسئولان قدر امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند

سخنگوی سپاه با بیان اینکه مسئولان قدر این امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند، تصریح کرد: هیچ جای جهان مانند ایران نیست که مسئولانش در کمال آرامش بتوانند خدمت کنند و همه دولت‌هایی که در کشور روی کار آمده‌اند خودشان می‌دانند که اگر حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود، قادر به انجام این خدمات نبودند.

ملت ایران هر کس را که قصد خدمت به انقلاب دارد، حمایت می‌کنند

شریف هدف اصلی دشمن را ایجاد تفرقه و دو قطبی کاذب بین «مردم و مسئولان» عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران با فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) و فرهنگ پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های آنان ایستاده است.

او با تاکید بر اینکه جوانان و فرزندان انقلاب ایثارگرانه در ۳۸ سال گذشته در برابر استکبار ایستاده‌اند، گفت: ملت ایران هر کس را که قصد خدمت به انقلاب اسلامی دارد حمایت می‌کنند، همگان باید بدانند این حمایت مردم محصول پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری است.

گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا در حال نابودی است

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امام راحل با گفتمان انقلابی خویش گفتمان‌های کمونیست و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیدند، یادآور شد: گفتمان کمونیست به زباله‌دان تاریخ پیوست و گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا نیز با مناظره‌ای که دو نامزد رئیس جمهوری آمریکا برگزار کردند، نشان داد که در حال نابودی است.

گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز محکم‌تر می‌شود

شریف افزود: از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از گفتمان قرآنی پیامبر و اهل بیت (ع) است؛ روز به روز در جهان مستحکم‌تر و محکم‌تر می‌شود و هر روز که خورشید طلوع می‌کند این گفتمان در جهان بیشتر طنین انداز می‌شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: درحالی که تاریخ سراسر استعمار آمریکا سرشار از توطئه‌های گوناگون علیه جمهوری اسلامی ایران است، آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می‌زند؟

شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برمبنای تکلیف خدا عمل کردند

سخنگوی سپاه با بیان اینکه شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برمبنای تکلیف خدا عمل کردند، افزود: این شهدا راه و منطق شهادت را برگزیدند و نزد خدا سربلند هستند.

شریف با طرح این سؤال که امروز ما بازماندگان قافله شهدا چه وظیفه‌ای داریم؟ اظهار کرد: در ۹۹ درصد وصیت‌نامه شهدا به سه موضوع اشاره‌ شده است و این سه مطالبه تکراری نشان از مهم بودن آن دارد.

او تصریح کرد: این سه موضوع شامل پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ پیامبر اکرم (ص)، فرهنگ اهل‌البیت (ع) و فرهنگ قرآن که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و شهدای ما نگاهی عمیق به این موضوعات داشته‌اند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه زمان از موارد دیگری است که شهدا تأکید فراوان به آن داشته‌ و در وصیت‌نامه‌های خود بارها ذکر کرده‌اند که به ولی‌فقیه بدون شک و شبهه نگاه کنید. 

امن‌ترین کشور در منطقه هستیم

شریف با بیان اینکه تمام داشته‌های ما بعد از ۳۸ سال مرهون اطاعت از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه زمان است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده و اگر کسی درصدد خیانت به ملت ایران و نظام اسلامی باشد، باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشد.

او از جنگ تحمیلی به عنوان یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایستادگی و مقاومت ملت ایران یاد کرد و گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت دوران دفاع مقدس است و امروز بحمدالله در برابر تک‌تک دشمنان خود ایستادگی کرده‌ایم و امن‌ترین کشور در منطقه هستیم و روز به روز بر مشکلات پیروز می‌شویم.

جنگ ۳۳ روزه صهیونیست‎ها را با چالش جدی مواجه کرد

سخنگوی سپاه در ادامه با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه صهیونیست‎ها را با چالش جدی مواجه کرد، گفت: پس از آن، معروف‌ترین و کهنه‌کارترین سیاست‌مدار آمریکا خطاب به رهبران و دولت صهیونیست گفت «نگران نباشید ما هنوز نسخه‌هایی داریم که بتوانیم از آن‌ها برای سرپا نگه‌داشتن خود استفاده کنیم» که منظورش از آن نسخه‌ها تفرقه میان مسلمانان بود.

شریف با اشاره به اقدامات آل‌سعود در منطقه نیز گفت: در سال‌های گذشته آل‌سعود از امت‌های اسلامی شرم می‌کرد و اگر با آمریکا و صهیونیست‌ها سر و سری داشت آن را پنهان می‌کرد، اما اکنون شاهدیم علناً خدمت به آمریکا و صهیونیست را اعلام می‌کند. 

او با بیان اینکه به برکت خون شهدای مدافع حرم آینده از آن امت اسلامی است، اظهار کرد: کسی نباید به این امر مهم شک کند و امروز فرزندان این خاک و بوم به دستاوردهایی در سپاه و ارتش رسیده‌اند که نه در زمین و نه در آسمان هیچ‌کس یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز