خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور:

همه امکانات دولت در کنار ملت است/ با همه توان درصدد آواربرداری هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۱۳

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: حادثه بسیار تلخ و با تالمی صورت گرفته است. در این حادثه ساختمان پلاسکو دچار آتش‌سوزی شد و بعدا پس از چند ساعت این ساختمان فرو ریخت.

او با بیان اینکه تعدادی از هم‌وطنان‌مان و تعدادی از نیروهای آتش‌رسانی و امدادرسانی در این حادثه گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

معاون اول رئیس جمهور  با بیان اینکه تمامی بیمارستان و اماکن پزشکی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا از امکانات آنها استفاده بشود، تصریح کرد: در روزهای آینده مسائل را بررسی می کنیم و با بررسی اتفاقات مشابه و علل این آتش سوزی و اینکه چرا ساختمانی به این بزرگی با یک آتش‌سوزی فرو می‌ریزد، بررسی می‌شود تا از حوادث آینده جلوگیری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز