خبرگزاری کار ایران

حیدری به ایلنا خبر داد؛

عیادت نمایندگان تهران از آتش‌نشانان و مصدومان حادثه پلاسکو /حضور در جلسه ستاد بحران

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۹۲۳

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، گفت: قرار است بعد از ظهر امروز نیز به‌همراه تعدادی از نمایندگان تهران با حضور در بیمارستان‌های محل مداوای مصدومان این حادثه، از این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان عیادت کنیم.

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور تعدادی از نمایندگان تهران در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعلام کرد: پس از بروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو عارف و جمعی از نمایندگان تهران بلافاصه در محل حادثه حاضر شدند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

او با اشاره به حضور خود و تعدادی از نمایندگان تهران در جلسه ستاد بحران در محل حادثه ساختمان پلاسکو یادآور شد: در آن جلسه علاوه بر عارف و تعدادی از نمایندگان تهران، وزیر کشور، حسین فریدون، شهردار تهران، دادستان تهران و تعدادی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به احتمال برگزاری جلسه ستاد بحران طی امروز و فردا، خاطرنشان کرد: قرار است بعد از ظهر امروز نیز به‌همراه تعدادی از نمایندگان تهران با حضور در بیمارستان‌های محل مداوای مصدومان این حادثه، از این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان عیادت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز