خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری؛

مسئولان پس از خاتمه آواربرداری پاسخگوی افکار عمومی باشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۱۳

حزب مردم‌سالاری در پیامی گفت:‌ مسوولان ذی‌ربط در حادثه پلاسکو هم باید پاسخگو باشند و هم از وقوع حوادث مشابه پیشگیری نمایند.

به گزارش ایلنا،‌ حزب مردم سالاری در پی وقوع حادثه پلاسکو با صدور اطلاعیه‌ای شهادت جمعی از آتش نشانان را تسلیت گفت و از مسوولان ذی‌ربط درخواست کرد، ضمن پاسخگویی به افکار عمومی و آسیب شناسی نسبت به علت وقوع حادثه مذکور با ایجاد تمهیداتی از وقوع حوادث مشابه پیشگیری نمایند.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

در آخرین روز دی ماه سال جاری، خبر تاسف برانگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو بار دیگر، ملت سرافراز ایران و به ویژه مردم شریف تهران را در بهت و حیرت فرو برد.

حزب مردم‌سالاری ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و خدوم که با قهرمانی تحسین‌برانگیز خویش مظلومانه در این حادثه جان باختند و با آرزوی سلامت مصدومان حادثه از مسئولان ذی‌ربط در خواست می‌کند،

اولا: هرچه سریع‌تر پس از خاتمه آواربرداری و اتمام عملیات نسبت به آسیب شناسی و بررسی علت وقوع حادثه به افکار عمومی پاسخگو باشند.

ثانیا: نسبت به مصدومان حادثه و خانواده‌های معزز عزیزان جان‌باخته آتش‌نشان رسیدگی لازم صورت گرفته و به ویژه برای مالباختگانی که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند عنایت ویژه مبذول گردد.

ثالثا: با ایجاد تمهیدات لازم و ارائه برنامه‌های فوری نسبت به وقوع این گونه حوادث از هرگونه بی‌تفاوتی پرهیز نموده و با اقدامات پیشگیرانه خود میزان کار آمدی و جلب اعتماد عمومی را ارتقا بخشند.

کمیته اطلاع رسانی حزب مردم سالاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز