خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

مجمع نمایندگان تهران بر لزوم ریشه‌یابی علل وقوع حادثه پلاسکو تاکید کرد

مجمع نمایندگان تهران در بیانیه‌ای با عرض تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، از تلاش مجاهدانه تمامی دستگاه‌های مسئول تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مجمع نمایندگان تهران در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، و تشکر از تلاش مجاهدانه تمامی دستگاه‌های مسئول، اعلام کرد: اعضای این مجمع از آغازین ساعات بروز حادثه باحضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، درکنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگا‌ه‌ها تاکید کرده‌اند.

در متن این بیانیه آمده:

مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه

بار دیگر ملت شریف ایران داغدار از دست رفتن و شهادت عزیزان و دلاور مردانی شد که ایثار گرانه جان خود را در راه نجات دادن همنوعان خویش از دست دادند.

مجمع نمایندگان تهران با ادای احترام به این عزیزان و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال، برای بازماندگان و خانواده‌های داغدارشان، صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از تلاش وافر و مجاهدانه عوامل وزارت کشور، استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، اعضای ستاد مدیریت بحران کشور، ستادمدیریت بحران تهران، مراکز درمانی، رسانه‌ها و سایر نیروهای مستقر در محل حادثه که با فعالیت شبانه روزی خود در حال خدمت‌رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌کند.

اعضای مجمع نمایندگان تهران از آغازین ساعات بروز حادثه باحضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، در کنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگا‌ه‌ها تاکید کرده‌اند.

لازم است به استحضار ملت بزرگوار برسانیم مجمع نمایندگان تهران با دقت و حساسیت لازم نسبت به ریشه‌یابی و علل وقوع حادثه و انجام وظایف نظارتی خود و پیگیری از دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام خواهد کرد و ازهیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد. بر این باوریم که با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف و تحت‌نظارت و مدیریت یکپارچه می‌توان از بروز حوادث مشابه و در نتیجه هدر رفتن سرمایه‌های ملی پیشگیری به‌عمل آورد. از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان بر روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مجمع نمایندگان تهران،ری شمیرانات،اسلامشهر و پردیس

کد خبر : ۴۵۰۰۵۹