خبرگزاری کار ایران

با اقدام خصمانه دولت بحرین صورت گرفت؛

تشکیل کمیته‌ ضدایرانی با عضویت برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۲۸۳

وزیر خارجه بحرین با اشاره به اینکه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با تهدیدات زیادی در مرزهای یمن و عراق مواجه هستند، مدعی شد ایران نخستین تهدید امنیتی برای این کشورهاست.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین از تشکیل کمیته دائمی علیه ایران خبر داد و گفت که این کمیته دائمی در اتحادیه عرب و تحت عنوان مداخله ایران در امور کشورهای عربی تشکیل شده که شامل بحرین، مصر، امارات و عربستان است.

وزیر خارجه بحرین مدعی شده که اگر ایران حسن‌نیت خود را نشان نداده و دست از «دخالت‌های آشکار» در امور داخلی بحرین و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برندارد بحرین به فکر اجرای سازوکار پیشنهادی شورای همکاری برای مقابله با دخالت‌های ایران با همکاری کشورهای دوست و جامعه جهانی خواهد بود تا ایران را در منطقه‌ و جهان بیش از گذشته منزوی کند.

وزیر خارجه بحرین مدعی شده که این کمیته با سازوکارهایی از قبل گزینه فعالیت‌های ملی در داخل کشورهای عضو شورای همکاری، گزینه خلیج فارس در چارچوب شورای همکاری، گزینه سیاسی و دیپلماتیک، گزینه اقتصادی و تجاری و گزینه فرهنگی و رسانه‌ای را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز