خبرگزاری کار ایران

عارف در پیامی تاکید کرد؛

برخورد قانونی با سهل‌انگاری احتمالی نهادهای مسئول در حادثه پلاسکو/ بهره‌برداری سیاسی ممنوع

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۳۳۵

عارف با صدور پیامی تاکید کرد: پس از پایان آواربرداری باید با بررسی‌های کارشناسانه نسبت به برخورد قانونی با کوتاهی و سهل‌انگاری احتمالی مسئولان و نهادهایی که در این حادثه مسئولیت داشتند، اقدام لازم صورت بگیرد تا در آینده شاهد اینگونه حوادث تلخ و اندوه‌بار نباشیم.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه دردناک و غم‌انگیز ساختمان پلاسکو که باعث داغدار شدن ملت بزرگوار ایران شده است بار دیگر شجاعت ستودنی و فداکاری نیروهای خدوم و زحمتکش آتش‌نشانی را به اثبات رسانید.

این ضایعه دردناک که باعث شهادت جمعی از پرسنل ایثارگر آتش‌نشانی شده است، نشان داد که باید نسبت به ضرورت ایمن‌سازی ساختمان‌ها و بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده کلان شهرها ، بویژه تهران و به روز بودن تجیهزات اطفا حریق توجه جدی داشت.

در این مقطع حساس تمامی تلاش‌ها از سوی نیروهای امدادی و خدماتی، مسئولان محترم و فعالان سخت‌کوش رسانه‌ای باید حفظ آرامش فضای جامعه، تسریع در پیدا کردن افرادی که در زیر آوار مانده‌اند، درمان آسیب‌دیدگان، التیام‌بخشی به خانواده‎های داغدار و جبران خسارت کسبه محترم شاعل در ساختمان پلاسکو باشد و باید  از هرگونه بهره‌برداری‌های سیاسی جدا خودداری کرد.

مطمئنا پس از پایان آواربرداری  باید با بررسی‌های کارشناسانه نسبت به برخورد قانونی با کوتاهی و سهل‌انگاری احتمالی مسئولان و نهادهایی که در این حادثه مسئولیت داشتند. اقدام لازم صورت بگیرد تا در آینده شاهد اینگونه حوادث تلخ و اندوه‌بار نباشیم.

ضمن همدردی مجدد با خانواده‌های داغدار بویژه پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی و تسلیت این ضایعه دردناک به ملت غیور ایران از خداوند رحمان و رحیم برای این عزیزان غفران الهی و برای خانواده‎های آنان صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز