خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

ضرورت انسجام اصلاح‌طلبان درپی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/شورای‌عالی و شورای هماهنگی به رای مشترک رسیده‌اند

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید بر این‌که اصلاح‌طلبان به انسجام قابل‌قبولی دست یافته‌اند، گفت: روند فعالیت‌های شورای‌عالی سیاست‌گذاری طی چندماه اخیر، رایزنی‌هایی که صورت گرفته و رویدادها و اتفاق‌های اخیر سیاسی در کشور به‌ویژه رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضرورت انسجام و اتحاد هرچه بیشتر میان اصلاح‌طلبان را افزایش داده است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آغاز دوره ریاست سه‌ماهه دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اعلام کرد: قطعاً در راستای افزایش سطح هماهنگی و ارتباط میان شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تلاش خواهیم کرد.

اختلاف دیدگاه در شورای‌عالی و شورای هماهنگی ارتباطی به ریاست دوره‌ای کارگزاران نداشت

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره ارتباط شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: باوجود این‌که برخی رسانه‌ها سعی داشتند این‌گونه القا کنند که اختلاف دیدگاه‌های چندی پیش میان شورای‌عالی سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی ناشی از ریاست دوره‌ای حزب کارگزاران در شورای هماهنگی بوده، واقعیت این است که این مسائل هیچ ارتباطی به موضوع ریاست دوره‌ای در شورای هماهنگی نداشته است.

شورای‌عالی و شورای هماهنگی به رای مشترک رسیده‌اند

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: این اختلاف دیدگاه‌ها امری طبیعی بود و برخی احزاب پیشنهادهایی درمورد نحوه فعالیت و همکاری شورای هماهنگی و شورای‌عالی داشتند که درنهایت دوطرف به نظر و رای مشترک رسیدند.

ضرورت انسجام اصلاح‌طلبان درپی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین خاطرنشان کرد: روند فعالیت‌های شورای‌عالی سیاست‌گذاری طی چندماه اخیر، رایزنی‌هایی که صورت گرفته و رویدادها و اتفاق‌های اخیر سیاسی در کشور به‌ویژه رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضرورت انسجام و اتحاد هرچه بیشتر میان اصلاح‌طلبان را افزایش داده است.

او گفت: در مجموع می‌توان گفت که در مقطع فعلی تمامی این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و پیش‌بینی شخصی بنده این است که ضمن حفظ احترام برای دیدگاه‌های مختلف، در انتخابات پیش‌رو از این منظر با مشکل خاصی روبرو نخواهیم بود.

تلاش در جهت ارتقای سطح انسجام و هماهنگی میان اصلاح‌طلبان

صادقی در پایان با اشاره به آغاز ریاست دوره‌ای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: قطعاً به سهم خودم سعی خواهم کرد در جایگاه ریاست شورای هماهنگی در راستای ارتقای سطح انسجام و هماهنگی میان احزاب و افراد اصلاح‌طلب تلاش کنم.

به گزارش ایلنا، از ابتدای بهمن‌ماه ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای مدت سه‌ماه برعهده دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها قرار گرفت و این درحالی است که بنابر آیین‌نامه اجرایی، ساختار سلسله مراتب شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به گونه‌ای تعریف شده که رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، مسئولیت نایب رییسی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را نیز برعهده خواهد داشت.

کد خبر : ۴۵۱۱۶۰