خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه:

بنا نداریم تا ابد با عربستان قطع رابطه‌ کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۱۴

سخنگوی وزارت خارجه گفت: بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه خبرنگاری با اشاره به سخنان محمدجواد ظریف در اجلاس داووس که گفته بود ضروریتی برای وجود تنش در روابط میان ایران و عربستان نیست، اشاره کرد و از سخنگوی وزارت امور خارجه پرسید که آیا تحول جدیدی در روابط میان تهران و ریاض صورت گرفته است که او یادآور شد: ایران علاقمند است تا با همه کشورها روابط مطلوبی داشته باشد. ما خود را در خصوص وضعیت روابط با عربستان و تحولاتی که منجر به قطع روابط شد ، مقصر نمی‌دانیم و عربستان به دلایل مختلف بنای روابط غیردوستانه را گذاشت و منجر به قطع رابطه دو کشور شد.

قاسمی با بیان اینکه بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز