خبرگزاری کار ایران

فروزنده در گفت‌وگو با ایلنا؛

ایثارگران ظرفیت‌های خود را در اختیار جبهه مردمی قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۸۰

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و اگر این جبهه برنامه بخواهد برنامه‌های تدوین شده خود را ارائه می‌دهیم.

 لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به سازوکار  فعالیت  انتخاباتی جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار جبهه مردمی می‌گذاریم، افزود: با توجه به اینکه در جمعیت ایثارگران پیش از این بررسی در زمینه شاخص‌های گزینه ریاست جمهوری و شوراها و  برنامه‌هایی که باید  یک گزینه انتخاباتی دارا باشد، صورت گرفته و در سه حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کار شده است، اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب از ما برنامه بخواهد برنامه‌های تدوین شده خود را ارائه می‌دهیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران بیان کرد: معتقدیم که نیروهای انقلاب باید وحدت داشته باشند و مشکلات اصلی مردم مانند مشکلات اقتصادی را مورد توجه قرار داده و برنامه روشنی در این مورد ارائه دهند.

او در مورد اینکه تعدد جبهه‌های تازه تاسیس در نزدیکی انتخابات با گرایش اصولگرایی خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: چنین اعتقادی ندارم و معتقدم نیروهای انقلاب اسلامی دایره وسیعی دارند و می‌توانند همه نیروهای مومن به انقلاب و امام و رهبری را که قانون ولایت را مدنظر دارند، مورد پوشش قرار دهد و این ظرفیت در جبهه مردمی ایجاد شود.

فروزنده در ادامه افزود: این ظرفیت می‌تواند بالا باشد و برای حمایت از ترویج انقلاب اسلامی، مبارزه با تفکر لیبرالی، پیگیری مباحث از آن بهره برد  و  در جهت چتر انقلاب اسلامی است نقش اساسی داشته باشد.

او با بیان اینکه برخی از خناسان می‌خواهند در این روند مشکل ایجاد کنند، گفت: بسیار خوش‌بینم که آنچه برای نیروهای انقلاب مهم است، اصل نظام و ارزش‌های امام و رهبری است که در هر مقطعی به آن توجه می‌کنند و بدون اینکه  به سلیقه و گرایشی سیاسی توجهی داشته باشند بر روی اصول نظام ایستادند و این موج ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز