خبرگزاری کار ایران

نوبخت در جزیره هرمز:

توسعه جزایر از اولویت‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۸۶

معاون رئیس جمهور گفت:توسعه جزایر از اولویت های دولت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه دریا محور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمدباقر نوبخت در بازدید از جزیره هرمز، توسعه جزایر از اولویت‌های دولت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه دریا محور است و در این راستا با همکاری استانداری هرمزگان برای توسعه جزایر این استان برنامه ریزی داشته ایم.

او ادامه داد: حدود یک ماه پیش از جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک بازدید داشتیم و امروز نیز از جزایر لارک و هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کردیم.

معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدگی و توسعه جزایر هرمزگان هستیم.

نوبخت با اشاره به بازدید از جزیره هرمز، اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد برای مرمت و احیای قلعه پرتغالی ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره بودجه مورد نیاز را اختصاص دهیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه از هرگامی برای کاستن از مشکلات مردم و توسعه این مناطق حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: برای رفع سایر مشکلات مردم جزیره هرمز براساس اولویت بندی هایی که صورت می گیرد، اقدام خواهیم کرد.

نوبخت معاون به همراه جاسم جادری استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استان از جزیره هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار هرمزگان ضمن حضور در جمع مردم جزیره هرمز از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز