خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

ضرورتِ ورودِ قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی به حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۶۷

عضو کمیته بررسی حادثه پلاسکو در مجمع نمایندگان تهران گفت: قطعا شهرداری و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان باید نسبت به وقوع این حادثه پاسخگو باشند.

غلامرضا حیدری؛ عضو کمیته بررسی حادثه پلاسکو در مجمع نمایندگان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه قطعا شهرداری و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان باید پاسخگو باشند، اظهار داشت: با توجه به عمق فاجعه من فکر می‌کنم؛ قوه قضاییه برای رسیدگی به این حادثه حتی به عنوان مدعی‌العموم باید ورود پیدا کند.

حیدری با بیان اینکه ورود دستگاه‌های امنیتی به بررسی این حادثه نیز احساس می‌شود، گفت: دستگاه‌های امنیتی باید در این حادثه ورود کنند تا علت‌‌ها آنگونه که هست، مشخص شود.

عضو کمیته بررسی حادثه پلاسکو اضافه کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در جلسات کمیته، بحث التیام خانواده‌های آتش‌نشانان و جانباختگان حادثه  و همچنین در نظر گرفتن محل موقتی برای کسب و کار کسبه پلاسکو بود. البته آقای سعیدی‌کیا گفتند؛ دو ساله پلاسکو را می‌سازند و امیدواریم به قول خودشان عمل کنند و مالکان بعد از ۲ یا ۳ سال سر کسب و کارشان برگردند.

او با اشاره به اینکه اعضای کمیته مجمع نمایندگان تهران از روز حادثه در محل حادثه حضور پیدا کردند، گفت: در طول یک هفته اخیر جلسات متعددی درباره ابعاد مختلف حادثه آتش‌سوزی پلاسکو برگزار شد و حتی روز گذشته نیز درباره ابعاد مختلف حادثه جلسه داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز