خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اصل نود به ایلنا خبر داد؛

مشکل نیروی انتظامی و سردفتران درباره ثبت نقل و انتقال خودرو مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۷۳

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن تشریح مباحث مطرح شده در نشست بعد از ظهر امروز این کمیسیون، گفت: بنابر نظر کمیسیون اصل نود مقرر شد اولاً مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی الزام شود، ثانیاً نقل و انتقال در این دفاتر ثبت و از این طریق انجام شود.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به بررسی موضوع اختلاف‌نظر نیروی انتظامی و سردفتران ثبت اسناد در نشست بعدازظهر امروز کمیسیون اصل نود، اعلام کرد: در ارتباط با اختلاف‌نظری که میان نیروی انتظامی و سردفتران درباره ثبت نقل و انتقال خودرو در دفترخانه یا نیروی انتظامی وجود داشت، مباحث با حضور نمایندگان هر دو طرف مطرح شد.

او با اشاره به این‌که این موضوع در جلسات قبلی هم مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه کسانی که به نمایندگی از نیروی انتظانی و سردفتران در جلسه حاضر شده بودند و همچنین نمایندگان مجلس موافق و مخالف این بحث صحبت کردند و نهایتاً نظر تفسیری کمیسیون اصل نود اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در تشریح نظر این کمیسیون در این رابطه اعلام کرد: بنابر نظر کمیسیون اصل نود مقرر شد اولاً مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی الزامی شود، ثانیاً نقل و انتقال در این دفاتر ثبت و از این طریق انجام شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم یادآور شد: دغدغه‌ای که مردم داشتند و نیروی انتظامی هم بر آن تاکید داشت این بود که انجام نقل و انتقال در دفاتر با هزینه‌های کمتر انجام می‌شود و این درحالی است که این مهم چه در دفاتر و چه در محل نیروی انتظامی انجام شود، باید مالیات آن پرداخت شود.

پارسایی در پایان تصریح کرد: این تصمیم کمیسیون به معنای افزایش هزینه نقل و انتقال نیست و اگر این هزینه زیاد است نیاز به اصلاح قانون مالیات دارد و باید قانون اصلاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز