خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی:

متصدیان جامعه کارآمدی ارزش‌های دین را به همگان نشان دهند/گام‌به‌گام دستمان از شاگردان طبقه اول امام (ره) خالی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۹۳

یادگار امام (ره) گفت: گام به گام دستمان از شاگردان طبقه اول امام (ره) خالی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی صبح امروز در مراسم تجدید بیعت اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام (ره) در حرم مطهر ایشان، اظهار کرد: امسال دو تن از بزرگترین صحابی امام (ره) و رهبران اصلی نهضت یعنی آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله هاشمی رخ در نقاب خاک کشیدند. البته این مسیری است که جبر تاریخ حاکم می‌کند و خداوند سایه دیگر شاگردان امام (ره) به ویژه رهبر انقلاب را مستدام دارد.

وی در ادامه افزود: هرچه زمان جلو می‌رود باید این انقلاب در دستان نسل‌های جدید قرار گیرد. ما هم باید آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را تکرار کنیم و دائماً آنها را یادآور شویم تا خون پاک شهدا در آینده به ثمرات بهتری منجر شود. دینداری و پاسداری از ارزش‌های دینی، دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل ظلم، اجحاف و حق‌کشی، استقلال طلبی، توانمندی مردم و فقرزدایی، از بین بردن تبعیض، زندگی بهتر برای آحاد مردم و آزادی از ارزش‌های انقلاب هستند که باید بر آن تأکید کرد. امروز متصدیان جامعه موظف‌اند کارآمدی ارزش‌های دین را به همگان نشان دهند.

یادگار  امام (ره) با اشاره به اینکه دوره نسل‌های دوم و سوم انقلاب در پیش است، تصریح کرد: وظیفه نسل اول این است که این ارزش‌ها را به نسل‌های بعدی منتقل کنند. رهبر انقلاب با تأکید بر این ارزش‌ها توانسته‌اند این نهال برومند گفتمان امام (ره) را در جامعه بیش از زمان گذشته بارور کنند. اما آینده پیش روی ماست و همه وظیفه داریم برای سعادت فردای این سرزمین و جامعه اسلامی تلاش کنیم. گفتمان عدالت‌طلب و صلح‌آمیز می‌تواند زندگی بهتری را به ارمغان بیاورد. ما باید ارزش‌های انقلاب را دنبال کنیم.

سیدحسن خمینی همچنین تصریح کرد: ما زحمات طاقت‌فرسا، تدابیر حکیمانه،‌ صبر و حوصله و تلاش‌های رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت را قدر می‌نهیم.

وی در پایان با اشاره به تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان، گفت: من شهادت آتش‌نشان‌ها را به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز