خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی با تقدیر از ایثار آتش‌نشانان:

مردم با همه وجودشان از خدمتگزار با اخلاص، قدردانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۶۶

دبیر شورای نگهبان از اقدام آتش‌نشانان و همکاران شهید آنها در فرونشاندن آتش حادثه پلاسکو تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله جنتی در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان در سخنان پیش از دستور، ضمن تبریک آغاز دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن، شادی  بی‌سابقه‌ای در سراسر کشور به وجود آمد، مردم جشن گرفتند و آرزوی دیرینه‌ آنها در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت.

رییس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تشکر از اقدام فداکارانه آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو، خاطرنشان کرد: براداران عزیزی که در قضیه پلاسکو حاضر شدند و برخی نیز به شهادت رسیدند، واقعاً جانفشانی کردند تا جان و مال مردم را نجات بدهند. آنها خالصانه  ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند.

جنتی با اشاره به پیام رهبر انقلاب و حضور مردم در تشییع شهدای آتش‌نشان تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در این رابطه پیام بسیار جانانه‌ای دادند. مردم هم واقعاً آمادگی دارند و اگر ببینند اخلاص در کسانی و جریانی هست که اهداف سیاسی ندارند و واقعاً قصد خدمتگزاری دارند، با همه وجودشان از آنها قدردانی می‌کنند.

دبیر شورای نگهبان با ابراز ناراحتی از بی‌توجهی برخی مسئولان به نیازهای مردم تاکید کرد: بعضی همانند این آتش‌نشانان فداکار با اینکه ممکن است خانواده و فرزندان‌شان یتیم شوند و آسیب ببینند، برای خدمت به مردم از جان مایه می‌گذارند، اما عده‌ای به غارتگری از بیت المال مشغول می‌شوند و با حقوق های نجومی مشکلات مردم را به روی مبارک هم نمی‌آورند. این جریانات موجب ناراحتی جامعه است.

جنتی در پایان با اشاره به بارش باران در سراسر کشور، خداوند متعال را به سبب نزول رحمت الهی سپاس گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز