خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

برخی فکر می‌کردند زنان چالش اصلی کشور می‌شوند/امروز زنان برگ‌های برنده انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۷۴

وزیر دادگستری گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند زنان چالش اصلی انقلاب خواهند بود و نمی‌توان آنان را به نفش اصیل خود برسانند. اتفاقا امروز یکی از برگ‌های برنده انقلاب زنان هستند آنان تحولات عظیمی را به وجود آوردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام پورمحمدی در همایش تجلیل از خیرین حوزه علمیه خواهران عنوان کرد:  یاد و نام آیت‌الله شرعی را گرامی می‌داریم این بزرگوار سهم بسیار بزرگی در بنا نهادن حوزه‌های علمیه خواهران دارد. تلاش او با همت والای امام عزیزمان شکل گرفت، حوزه‌های علمیه خواهران از برکات وجود معمار کبیر انقلاب است.

او افزود: با دستور امام آیت‌الله شرعی همت خود را بر آن نهاد که به نحو مطلوب این کار را انجام دهند. آیت الله هاشمی و و آیت‌الله مهدوی کنی  هم زحمات زیادی برای تشکیل حوزه‌های علمیه خواهران کشیدند، آیت‌الله هاشمی با وام دادن این بنای رفیع را بنیان نهادند. امروز به عنوان یک نمونه فرهنگی عمیق و اصیل انقلاب از حوزه‌های علمیه خواهران یاد می‌کنیم.

وزیر دادگستری تاکید کرد: آن چه که انقلاب به دنبال آن است، تحول فکری است که در این رابطه خانواده خط اول است و خواهران حوزه‌های علمیه نقش بسزایی دارند. زنان موضوع اصلی جهان امروز هستند، این موضوع نماد گرایش به انسان است. خیلی‌ها فکر می‌کردند زنان چالش اصلی انقلاب خواهند بود و نمی‌توان آنان را به نفش اصیل خود برسانند. اتفاقا امروز یکی از برگ‌های برنده  انقلاب زنان هستند آنان تحولات عظیمی را به وجود آوردند.

او گفت: خواهران حوزه علمیه امروز مروج فرهنگ انقلاب هستند ، شکر خدا خیران ما هم امروز در توسعه این بنا همه اهتمام خود را به کار بسته‌اند. مدرسه‌سازی بخصوص از نوع دینی برای خانم‌ها امر خدا پسندیده‌ای است که دنیا و آخرت را برای شما دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز