خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از فرماندهان و شخصیت‌های کشوری و لشگری؛

همایش ملی مدیریت جهادی و امنیت ملی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۶۸

همایش ملی مدیریت جهادی و امنیت ملی، سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه با حضور جمعی از فرماندهان و شخصیت‌های کشوری و لشکری در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با همکاری و مشارکت وزارتخانه‌ها، مراکز تحقیقاتی و راهبردی کشور و با حضور جمع کثیری از شخصیت‌های تراز اول لشکری و کشوری و صاحب نظران حوزه‌های راهبردی، همایش ملی «مدیریت جهادی و امنیت ملی» را برگزار می‌کند.

در این همایش ضمن ارایه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت جهادی در نمایشگاه جانبی همایش، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام، سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی و مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین و صاحب نظران عرصه دفاعی و امنیتی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم از ساعت ۸ الی ۱۸ در مرکز همایش‌های مجتمع ‌آموزشی اصل ولایت دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز